De begraafplaatsen, de uitvaartcentra, gebouwen waar uitvaartplechtigheden zijn gehouden, de kerken en de geloofsgemeenschappen en de woonzorgcentra in Zuid-Holland en in het werkgebied van dragersvereniging Maasmond kunt vinden op deze website.

Kies eerst een plaats of stad, vindt de uitvaartlocaties en klik op deze locatie. U wordt doorgestuurd naar Google maps om een routebeschrijving te maken of met u smartphone naar de uitvaartlocatie te navigeren.

Site admin van deze website

De maker en beheerder van deze website is ook al sinds 2000 actief als drager van deze vereniging. Binnen de vereniging hebben we dragers die fulltime beschikbaar zijn omdat ze bijvoorbeeld al een werkend leven achter zich hebben gelaten maar de meeste dragers doen hun draagwerkzaamheden naast hun vaste inkomen. Het grootste gedeelte is in dienst van de politie, een enkele drager werkt in de haven en de beheerder van deze website, Ad van Hofwegen is werkzaam als buschauffeur OV bij de busmaatschappij QBuzz, vestiging Alblasserdam.