De begraafplaatsen, de uitvaartcentra, gebouwen waar uitvaartplechtigheden zijn gehouden, de kerken en de geloofsgemeenschappen en de woonzorgcentra in Zuid-Holland en in het werkgebied van dragersvereniging Maasmond kunt vinden op deze website.

Kies eerst een plaats of stad, vindt de uitvaartlocaties en klik op deze locatie. U wordt doorgestuurd naar Google maps om een routebeschrijving te maken of met u smartphone naar de uitvaartlocatie te navigeren.

Onze voorzitter overleden . . . .

Dinsdag 27 november j.l. is onze werkzame voorzitter en oprichter van onze dragersvereniging, Mar van Vliet, voor ons toch nog plotseling overleden in het bijzijn van zijn dierbare familie. 24 jaar geleden heeft hij de vereniging opgericht en met zijn gedrevenheid de vereniging gemaakt tot wat het nu is.  Opdrachtgevers heeft hij nooit teleurgesteld wanneer zij dragers bestelden in zeer drukke tijden. Deze markante voorzitter zal door haar leden en opdrachtgevers node gemist worden.